8.12.13

Postals fenomenals / Postales fenomenales


A Vabau ens agrada fer productes únics i fets a mà per celebrar el Nadal. Ja ho sabeu. L'any passat vam fer bufandes, i aquest any el nostre "gadget" de Nadal són 4 Postals Fenomenals que hem dibuixat, dissenyat i enganxat una a una sobre cartrons reciclats.

Sempre ens ha semblat que amb els Reis Mags no s'hi ha de contactar per telèfon, ni per e-mail, ni per whatsapp, sinó que és molt millor escriure'ls-hi una carta o una postal com les que hem fet amb tanta cura. N'hi ha una per en Melcior, una per en Gaspar, una per en Baltasar i una pel Camell geperut. La idea és que cadascú pugui escollir el seu Rei preferit i escriure-li el que vulgui. Les 4 postals les hem posat dins d'una bosseta de celofà que inclou, a més a més, un llapis màgic que ajuda que els desigs escrits es facin realitat. No es pot demanar més!

Les venem només a la nostra botiga online i el preu de tot el pack és de 6,50 eur. N'hem fet 70 unitats. Si t'agraden afanya't a comprar-les no sigui que ens quedem sense.


 
En Vabau nos gusta hacer productos únicos y hechos a mano para celebrar la Navidad. Ya lo sabéis. El año pasado hicimos bufandas, y este año nuestro "gadget" de Navidad son 4 Postales Fenomenales que hemos dibujado, diseñado y pegado una a una sobre cartones reciclados.

Siempre nos ha parecido que con los Reyes Magos no se tiene que contactar por teléfono, ni por e- mail, ni por whatsapp, sino que es mucho mejor escribirles una carta o una postal como las que hemos hecho con tanto cuidado. Hay una para Melchor, una para Gaspar, una para Baltasar y una para el Camello jorobado. La idea es que cada uno pueda escoger su Rey preferido y escribirle lo que quiera. Las 4 postales las hemos puesto dentro de una bolsita de celofán que incluye, además , un lápiz mágico que ayuda a que los deseos escritos se hagan realidad. ¡No se puede pedir más !

Las vendemos solo en nuestra tienda online y el precio de todo el pack es de 6,50 €. Hemos hecho 70 unidades. Si te gustan, date prisa en comprarlas no sea que nos quedemos sin. 

 



Cap comentari: