31.7.09

El peix poeta / El pez poeta


Avui escriurem poc, els nostres dits es mereixen unes vacances i hem pensat que durant uns dies estaria bé que unes aletes de peix fessin anar el teclat. Així doncs, us presentem el peix poeta. Es diu Víctor i sempre vesteix una bata boatiné que li dóna un aire de romàntic noucentista. Es desplaça muntat sobre la gepa d’un camell de drap com si fos Laurence d’Arabia, i de tant en tant fuma amb pipa. Setmanalment us delectarà amb la seva micro-poesia quotidiana. Gaudiu-ne!
Nota: malauradament el peix no té traductor oficial, per tant, penjarà les poesies només amb l’idioma que les creï.

Hoy escribiremos poco, nuestros dedos se merecen unas vacaciones y hemos pensado que durante unos días estaría bien que unas aletas de pez hagan funcionar el teclado. Así pues, os presentamos el pez poeta. Se llama Víctor y siempre viste una bata boatiné que le da un aire de romántico novecentista. Se desplaza montado sobre la chepa de un camello de trapo como si fuera Laurence de Arabia, y de vez en cuando fuma con pipa. Semanalmente os deleitará con su micro-poesía cotidiana. ¡Disfrutarla!
Nota: desgraciadamente el pez no tiene traductor oficial, por tanto, colgará las poesías sólo en el idioma que las cree.

2 comentaris:

--- LLOP I XAI --- ha dit...

segur que en Victor ens fara passar un agost molt distret. esperarem les seves entregues.
xai amic del telefon...

L'Espolsada llibres ha dit...

Bones vacances vabaues!
Cuideu-vos!