1.6.11

Victorí, la nova mascota de la Biblioteca de l'Escala (II)

Nosaltres no som actors, però quan una cosa sabem que ha passat de veritat la podem transmetre amb tot el convenciment. Així que perquè tots els nens i nenes de l'Escala coneguessin el conte d'en Victorí, vam decidir, simplement, explicar-lo. No el vam llegir ni el vam representar. El vam explicar tal com va succeir el dia que en Victorí va perdre la vista.
---
Nosotros no somos actores, pero cuando algo sabemos que ha pasado de verdad la podemos transmitir con todo el convencimiento. Así que para todos los niños y niñas de la Escala conocieran el cuento de Victorí, decidimos, simplemente, contarlo. No lo leímos ni lo representamos. Lo contmos tal y como sucedió el día que Victorí perdió la vista.
Evidentment en Victorí ens va acompanyar durant tota l'actuació.
---
Evidentemente Victorí nos acompañó durante toda la actuación.
I finalment li vam posar les ulleres que tan bé li han anat per poder llegir i tornar a ser el rei de la zona infantil.
---
Y finalmente le pusimos las gafas que tan bien le han ido para poder leer y volver a ser el rey de la zona infantil.
Perquè no estigués sol, vam portar molts altres Victorins que es vendran a la Biblioteca de l'Escala a tothom qui en vulgui tenir un.
---
Para que no estuviese solo, llevamos muchos Victorinos que se venderán en la Biblioteca de l'Escala a todo aquel que quiera tener uno.
I finalment vam celebrar que tot havia anat bé amb un berenar deliciós. Des d'aquí volem donar les gràcies a la Lídia i a la resta de bibliotecàries per haver-nos convidat i atès amb tanta simpatia.
A Canal10Empordà van fer un petit reportatge que podeu veure aquí.
---
Y finalmente celebramos que todo había ido bien con una merienda estupenda. Desde aquí queremos dar las gracias a Lidia y al resto de bibliotecarias por habernos invitado y atendido con tanta simpatía.  
En Canal10Empordà hicieron un pequeño reportaje que podéis ver aquí.