28.6.10

Un peix molt aplicat / Un pez muy aplicado

Hi havia una vegada un peix que volia aprendre i va anar a parar a una escola on una professora molt simpàtica el va convertir en el seu ajudant. Aquest és un resum molt resumit de l'aventura + peix personalitzat Vabau que fa uns dies van anar a parar a Martorell. Com podeu veure, el peix està fet amb una bata reciclada i el dia que li vam fer la foto estava feliç de la vida perquè sabia que aviat coneixeria un munt de formiguetes (nens i nenes) que l'esperarien movent les antenes i una formiga reina (l'Alba) que li faria un lloc a la seva motxilla.

Había una vez un pez que quería aprender y fue a parar a una escuela donde una profesora muy simpática lo convirtió en su ayudante. Este es un resumen muy resumido de la aventura + pez personalizado Vabau que hace unos días fueron a parar a Martorell. Como podéis ver, el pez está hecho con una bata reciclada y el día que le hicimos la foto estaba feliz de vida porque sabía que pronto conocería a un montón de hormiguitas (niños y niñas) que lo esperarían moviendo las antenas y a una hormiga reina (Alba) que le haría sitio en su mochila.

2 comentaris:

montserratqp ha dit...

Deu estar la mar de bé a Martorell. Ho diu una que hi va néixer!

Vabau ha dit...

Sí, sí! Quan ens va arribar l'encàrrec de seguida vaig pensar amb tu i amb en Marçal que també és una mica martorellenc.