17.1.13

15 dies d'escàndol / 15 días de escándalo


Des de Vabau hem decidit celebrar l'entrada al 2013 tirant la casa per la finestra i organitzant 15 dies d'escàndol a la nostra botiga online. I això que significa? Doncs que els contes del peix i del conill i els quatre últims packs de girafa + bufanda tindran un 25% de descompte d'avui fins al 31 de gener.
Però només les persones que coneguin el "codi secret" de descompte podran beneficiar-se'n. Si t'interessa, pren nota ràpidament: el codi és VABAUESCANDOL. Només hauràs d'introduir-lo a la casella de descompte quan realitzis la teva compra. Així de fàcil. Si t'interessa algun exemplar, afanya't a caçar-lo a vabau.bigcartel.com!

Desde Vabau hemos decidido celebrar la entrada a 2013 tirando la casa por la ventana y organizando 15 días de escándalo en nuestra tienda online. ¿Y eso que significa? Pues que los cuentos del pez y del conejo y los cuatro últimos packs de jirafa + bufanda tendrán un 25% de descuento desde hoy hasta el 31 de enero.
Pero sólo las personas que conozcan el "código secreto" de descuento podrán beneficiarse. Si te interesa, toma nota rápidamente: el código es VABAUESCANDOL. Solo tendrás que introducirlo en la casilla de descuento cuando realices tu compra. Así de fácil. Si te interesa algún ejemplar, ¡date prisa en cazarlo en vabau.bigcartel.com!