17.6.12

Tampons del nou conte /Tampones del nuevo cuento

El nou conte de la girafa tindrà les tapes de cartró, fins aquí tot normal. El quid de la qüestió és que les hi enganxarem nosaltres i un cop fet això les tamponarem amb el títol, el codi de barres, el logotip de Vabau i un segell que ens hem inventat perquè quedi clar que tot això és fet a mà. Sí, sí, tal com ho llegiu. Nosaltres mateixos amb les nostres 6 mans tamponarem cada exemplar com si fossim funcionaris d'aquells que es passen el dia tamponant documents. En aquest cas, però, ho farem amb alegria i amb molta cura de no esguerrar-ne cap, qualsevol moviment en fals podria ser terrible! Fa dies que fem proves per anar-hi agafant el tacte i ens n'estem sortint prou bé. Esperem que a l'hora de la veritat ens quedi igual.
NOTA: Fixeu-vos amb els codis de barres que incorporen un baobab i una girafa camacurta caminant tan panxa. Nosaltres n'estem enamorats!

El nuevo cuento de la jirafa tendrá las tapas de cartón, hasta aquí todo normal. El quid de la cuestión es que se las pegaremos nosotros y una vez hecho esto las tamponaremos con el título, el código de barras, el logtipo de Vabau y un sello que nos hemos inventado para que quede claro que todo esto es hecho a mano. Sí, sí, tal como lo leéis. Nosotros mismos con nuestras 6 manos tamponaremos cada ejemplar como si fuésemos funcionarios de los que se pasan el día tamponado documentos. En este caso, sin embargo, lo haremos con alegría y con mucho cuidado de no estropear ninguno, ¡cualquier movimiento en falso podría ser terrible! Hace días que hacemos pruebas para ir cogiendo el tacto y nos están saliendo bastante bien. Esperemos que a la hora de la verdad nos queden igual. 
NOTA: Fijaos en los códigos de barras que incorporan un baobab y una jirafa paticorta caminando tan feliz. ¡A nosotros nos enamoran!